söndag 18 augusti 2013

Första träffen

IMG_2446

Idag träffade Carola & Viggo varandra för första gången och Viggo flirtade såklart in sig hos henne med goa smile. :-)

IMG_2444

Det bjöds som vanligt på gofika. Idag blev det äppelpaj, mums!

IMG_2448

Den här lilla godingen blir nog Viggos lekkompis när han växt till sig. Malva är just nu 10 månader men om ett år lär de nog ha riktigt skoj ihop! :-)

IMG_2449

Viggo somnade gott och fick låna Malvas vagn. Gott!

IMG_2445

Jag älskar äppelpaj! Tur att jag & Viggo tränat idag så jag kunde njuta av den smarriga pajen. ;-)

IMG_2456

Viggo fick en supersöt body från Name it av Carola m. familj. Tack så mycket! Kolla in däcken där de sytt fast knappar som fälgar. Fyndigt tycker jag! :-)

God Kväll!

Idag har det varit en mysig dag med träning och lite fix här hemma. Under eftermiddagen blev det mysig fika hos Carola & Erik med barnen Tilde & Malva. Det är alltid lika roligt att träffa dom för vi har så mycket gemensamt och kan liksom inte sluta att prata om mängder av roliga saker. Dessutom var det första gången de fick träffa Viggo och han var superglad över att se dom och flinade glatt. :-)

Nu skall jag fortsätta att njuta av mitt goda te (munktéet från Gotland).

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar