fredag 30 augusti 2013

Gå-bort-present

IMG_2567

En liten gå-bort-present med hemmagjort fröknäckebröd inslaget i cellofan. Väldigt uppskattat! :-)

IMG_2569

Med lite cellofan blir det mesta bra. :-P

IMG_2563

Jag har tidigare skrivit om detta goda knäckebröd och vanligt vis när jag gör det så gräddar jag det i en plåt och bryter det sedan. Men eftersom jag skulle ge bort det så provade jag att göra några runda istället och det funkade toppen.

Receptet hittar du HÄR!

God morgon!

Här har vi varit vakna någon timme och njutit av morgonen med en god kopp kaffe. :-) Nu börjar även solen leta sig in i huset och jag känner att det är underbart att få vara hemma med min finaste lilla Viggo. ♥

Nästa vecka har vi dop för vår lillkille och vi planerar och fixar för fullt. Det skall bli riktigt skoj och jag ser fram emot att träffa alla som ska förgylla vår och framförallt Viggos dag.

Nej, nu ska jag fixa till mig så jag ser ut som en människa igen. :-DD

Kram Anna

1 kommentar: