måndag 2 september 2013

3-månaders vaccination

IMG_2731

Såg att det fanns en liknande namngirlang att köpa för ca 100 kr men varför betala så mycket pengar för det när man lätt kan göra en själv. Den här ska användas till dopet men kommer självfallet sitta i Viggos rum framöver.
Kanske borde skapa ett eget företag på just detta. *ler*

girlang

Jag gjorde bokstäverna i World-programmet och skrev sedan ut på fotopapper. Klippte ut cirklarna och gjorde hål med hålslagen och drog igenom ett snöre. Vips så var det pysslet färdigt och fort gick det! :-D

God Kväll!

Idag har lilleman fått sin första vaccination och gissa om han skrek och var ledsen. Jag började självklart också gråta när jag såg hur ledsen han blev & det gjorde sååå ont i mitt mammahjärta. Min stackars lilla kille som dessutom var trött och hungrig på samma gång. Men efter så fick han mat och tyckte det var såå mysigt att gosa med mamma innan han till slut somnade. ♥

Igår kom vi hem från ytterligare en långresa denna sommar och allt har gått bra. Vi var nämligen en sväng till Norge för att hälsa på våra goa vänner Jonas & Ina. Dessutom hade en annan god vän sin babyshower under lördagen och gissa om hon blev förvånad när hon fick se mig och Viggo. Det kommer bilder från den lilla festen under veckan. :-)

Nu skall jag njuta två sekunder av lugnet som infunnit sig efter kvällens middag innan V vaknar och vill ha ännu mer mys.

Hoppas ni haft en fin helg!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar