tisdag 3 september 2013

Babyshower

3
I lördags överraskade vi Gunnvor med en babyshower i färgen rosa vilket blev en lyckad tillställning och gissa om hon blev överraskad. Hon visste ju inte att jag & Viggo var i Norge så några tårar fälldes när vi gav varandra en stoor kram. Under babyshowern fick vi alla gissa när den lilla flickan i magen skall komma och Gunnvor fick öppna lite presenter. Hon fick bland annat en tripp trapp stol från oss tjejer vilket hon blev väldigt glad över. :-)

2

Viggo & Gunnvors första möte blev mysigt och han visade sig såklart från sin bästa sida och snackade & skrattade gott med alla som var där.

1

Rosa & vitt var färgerna och vi pyntade och blåste ballonger för fulla muggar. :-D

5

Vi mätte magen som just då var 110 cm. Vi fick alla gissa hur stor hin var med lite rosa garn och en av Gunnvors vänner gissade så mycket att hon själv fick plats däri. *skratt* Mot slutet kom även Gunnvors blivande make Ollis hem och han blev minst lika förvånad att se mig och passade på att mysa med Viggo. ♥

4

Jag gjorde en liten present till den väntande flickan. Jag köpte barngalgar på Åhléns som jag sedan skrev “Prinsessa”, “Ängel” och “Sötnos” på. Eftersom jag hade slut på något fint presentpapper tog jag silkespapper & cellofan vilket gick minst lika bra. :-) Och för er som undrar så betyder “Gullis” = Gunnvor & Ollis. Precis som i Hollywood. *ler*

Jag kan meddela att det var en mycket lyckad babyshower som jag var på i lördags när vi var i Norge. Dessutom hade Gunnvor inte en aning att vi var på besök där (och inte ni heller) vilket gjorde henne riktigt förvånad. :-D
Alltid roligt att överraska någon som står en varmt om hjärtat!
Här har sensommaren kommit tillbaka och vi har ca 21 grader varmt utan ett moln på himlen. Så skönt!
Nu skall jag fixa & dona lite här hemma innan vi tar en promenad till svärfar.


Kram Kram Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar