onsdag 4 september 2013

Stickat i smått

IMG_2533

Den här stickade overallen från Newbie by Kappahl har flyttat in i Viggos höstgarderob. Sååå fin och perfekt nu när kylan kommer.

IMG_2535

Kommer bli perfekt i höst och vinter när han myser i sin vagn. :-D

God Kväll!

Var på KappAhl härom veckan och köpte med mig denna superhärliga stickade overallen från Newbie. Hade såklart svårt att välja färg men det fick till slut bli en blå.  :-)

Nu har jag äntligen satt mig i soffan efter att ha stått i köket och bakat hela kvällen till dopet. Idag blev det muffins & havreflarn och tidigare har det även blivit cake pops och chokladbollar. Jag vill ha ett fint dessertbord och nu blir det som jag önskar. *ler*

Ser fram emot lillemans fest på söndag där våra nära & kära kommer vara med. ♥

Nu skall jag provsmaka dagens bakning tillsammans med maken.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar