torsdag 12 september 2013

Åkpåse inför vintern

elodie-details-akpase-petit-royal-blue

Den här supersnygga åkpåsen Petite Royal Blue från Elodie Details är en av favoriterna hos mig. Elodie Details levererar funktionella och bra varor som samtidigt är snygga för ögat. Kolla in deras hemsida HÄR!
Denna variant kostar 1199 kr och fler Elodie Details produkter finner du bland annat på lekmer.se, jollyroom.se & babyshop.se.

547618_532515790120617_1420043847_n

Den här ljuvliga åkpåsen som är min absoluta favorit kommer från norska RisaRosa. De är handgjora och kan levereras i olika mjuka färger som ljusgrått ull med ljusblått innertyg. Tycker personligen att de är helt fantastiska och jag hade absolut klickat hem en om inte prisat hade hindrat mig. De ligger på 2999 norska kronor och då får man komma ihåg att det är 100 % ull och att de är handgjorda samt väldigt unika. RisaRosa har även andra produkter, titta in deras hemsida HÄR!

God Morgon!

Jag & Viggo har varit uppe någon timme för han har nämligen bestämt sig för att vakna vid 5.30 de senaste dagarna och sedan får han ligga där och prata en stund innan jag orkar lyfta på baken och gå upp med honom. När jag sedan möts av världens smile när han ser mig så blir jag alldeles varm i hjärtat. Min lilla skrutt! ♥

Nu börjar hösten krypa närmre och snart är det dags att fixa en åkpåse till vagnen som ska få värma vår lillkille. Vi får väl se vad det blir men här ovanför är i alla fall två fina varianter.

Idag blir en lugn hemmadag med lite vanligt vardagsfix.

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar