onsdag 11 september 2013

Till Viggos garderob

IMG_2642[2]

Köpte barngalgar på Åhléns som jag sedan textade lite på. En fin detalj som får pryda Viggos garderob & barnrum.

IMG_3026

Roligt att göra små presenter till små prinsessor som makens kusinbarn.

God Kväll!

Jag och Viggo vilade och sov de två första dagarna efter dopet och vi var helt färdiga. Jag kommer att visa er bilder från dopet framöver men skall kolla igenom dom först. Har dessutom inte fått alla bilder från min mamma och vår vän Matilda som fotade för fullt. :-)

Idag har vi gjort vårt första besök på öppna förskolan i Ängelholm då det var babycafé. Mysigt att komma iväg och träffa fler mammor och bara njuta av tillvaron utan måsten som det lätt blir här hemma. :-) Viggo var yngst bland alla andra små bebisar och sötnosen Maja som var näst yngst (5 månader) råkade slå sin leksak i Viggos ansikte. Han blev helt förstörd och storgrät och allt blev väl värre för att han var hungrig och trött. Han grät så att jag blev tårögd vilket betyder att jag får snäppa upp mig. Kan ju inte böla så fort han råkar ut för nåt. *hahahaha* Vad blir det då utav honom….*skratt*

Nej, nu skall jag mysa vidare här hemma innan det blir sängdags. Är supertrött så det blir tidig sänggång. :-)

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar