onsdag 2 oktober 2013

Elli-Belli

IMG_3076

Ellinor Axelsson har företaget Elli-Belli som syr kläder till barn. Hon stod på Mörlanda marknad för 2 veckor sedan och då var jag ju bara tvungen att köpa denna dregglisen/sjalen till Viggo.
Elli-Bellis hemsida hittar ni HÄR och där hittar ni även massa andra fina plagg. Dessutom hittar du hennes facebook-sida HÄR!

 

Höstvärmen ligger kvar och vi njuter fullt ut av solens strålar. Jag har svårt att tänka mig att det är så fint & varmt i oktober. :-)

Idag har vi varit på BVC och Viggo har ökat drastiskt i vikt – 1 kg på en månad gör att han nu väger 7,6 kg och är 66 cm lång. Och på lördag blir han 4 månader, min älskade guldklimp.

Just nu sitter jag med honom i famnen då han vaknade i panikskrik för en stund sedan. Själv är jag supertrött och ska hoppa i bingen så fort jag skrivit klart här. :-)

Med andra ord…

---Godnatt på er!

Kram Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar