tisdag 1 oktober 2013

10% på Namnnappen.se

nmnnappen

Just nu får du 10 % på namnnappen.se när du anger rabattkoden “okt2013se” på sidan där du väljer hur du vill betala.
Rabatten gäller till och med 3 oktober 2013.

God Kväll!

Just nu kör Namnnappen en liten kampanj med 10% rabatt. Ange rabattkoden “okt2013se” på sidan där du väljer hur du vill betala. Rabatten gäller till och med 3 oktober 2013.
Tycker det är perfekt med dessa nappar som du kan skriva ditt barns namn på eller kanske något annat skoj. Jag skall skriva Myran på en av napparna men det är bara för att Viggo kallades för Myran när han låg och sparkade i min mage. ♥

Idag har för övrigt jag & lilleman träffat lite nya Ängelholms-mammor, tack för frukosten! :-) Efter det blev det en sväng till stan där vi mötte upp finaste Johanna för en fika på Mormor Olgas Café. Där har de alltid fin service & hembakat. Mys på hög nivå!
Och för en stund sedan lämnade Viggos farfar oss här hemma efter en liten fika då han ville lämna över en liten present till mig. Tack! :-)

Nu måste jag fixa mig inför kvällen och lägga mig! Blir natten som de två senaste så blir det inte mycket sova. :-/

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar