måndag 30 september 2013

Ilse Jacobsen

IMG_3083

Fick bästa presenten av maken i födelsedagspresent! Har tittat på ett par Ilse Jacobsen gummistövlar sååå länge men har dragit mig lite för att köpa dom då jag tycker att det lämnar ett lite för stort hål i min mammaplånbok.

IMG_3084

En anledning till att stövlarna kostar lite extra är för att de är i naturgummi och för att de är handgjorda.

IMG_3086

Gillar snörningen fram, en snygg detalj!

Hej på er!

Medans Viggo sitter i sin Bumbo på köksbordet och tuggar på sin badbok som han fick från Goboken i förra veckan så försöker jag blogga & dricka kaffe. :-) Precis innan han vaknade så fick jag dessutom i mig två knäckebröd med blåbärsmarmelad som jag köpte på Storegården i torsdags. Supersmarrigt!!

Som ni ser ovan så fick jag en riktigt fin present av maken i födelsedagspresent och gissa om jag är glad. :-D
De är inköpta på Lycka of Sweden som ligger i Borås och jag bara måste tala om att de var supergoa när vi var där. Vilken fantastisk service! :-) Medan jag provade stövlar så uppehöll dom en trött Viggo. *hahaha* Och som vanligt charmar han dom flesta som kommer i hans väg. ♥

Nu längtar jag efter regn så jag kan dra på mig mina stövlar på fötterna…hahahaha!

Kram kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar