lördag 28 september 2013

En mysig lördag

IMG_3070

Idag hade vi lite firande för mig nu när älskade maken också kommit till mor och far. Så en fin tårta fick det bli! :-) Fylld med chokladbotten och chokladmousse. Mums! :-)

God Kväll!

Markus kom hit till mor & far igår och nu är äntligen min familj samlad igen ♥ och eftersom han inte kunde vara med på min födelsedag så blev det lite firande idag istället. Dessutom är brorsans båda flickor här, 3 & 5 år gamla så det är fullt ös, medvetslös! (Inte van med 3 barn så jag somnar när som helst.)

Idag har det även varit fullt ös här i byn med en liten marknad, bilutställning & gräsklipparrally, ponnyridning etc. En rolig dag som också resulterade i att jag träffade många barndomsvänner. Alltid lika roligt! :-)

Nu skall jag njuta av en kopp te!

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar