torsdag 26 september 2013

Min dag idag! :-)

IMG_2918[1]

Idag åkte jag och mamma till Storegården i Alboga där vi kollade in detta supermysiga hus. Det är inrett som att någon bor där men enda skillnaden är att det är en butik och du kan köpa både möbler och inredning. Oerhört inspirerande. :-)

IMG_2919[1]

Jag har tidigare skrivit om Annie Sloans färg som Storegården kallar “Världens bästa färg”. Tänkte måla om hallmöbeln när jag kommer hem och då lovar jag att uttala mig om just hur bra den är.

IMG_2885[1]

Superhärliga doftljus…och såklart var jag ju tvungen att dofta på alla.

IMG_2892[1]

Lite suddig men ack så charmig bild på vår glädjespridare!

IMG_2921[1]

Det fanns ju sååå mycket fint som jag ville ta med hem och visst hittade jag lite. Visar er när det kommit på plats hemma.

IMG_2922[1]

Viggo myser med mormor och tyckte också det fanns mycket fint på Storegården. Dessutom charmade han personalen som bara den! ♥

God Kväll på er!

Idag har det varit min dag, min tjugonionde födelsedag och den har jag firat med min mor & far hemma i Borås.
Imorgon kommer maken hit och ansluter sig till oss liksom brorsans barn som också skall sova här i helgen. Det blir med andra ord fullt upp. :-)

Min enda önskan denna dagen var att få åka till Storegården i Alboga och det var just dit som mamma tog mig. Det får nästan bli tradition att åka dit när vi är här på besök, ett helt otroligt mysigt hus och mysig butik. :-)
Kolla in deras hemsida HÄR!

Jag fick också världens bästa present av min älskade Viggo! En sovmorgon, inte en dag för sent och mycket efterlängtat. Har inte haft det sedan han föddes. Tack älsklling! ♥

Kramar / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar