söndag 6 oktober 2013

En glimt i köket

IMG_3114

Här kommer en liten glimt från ena sidan av köket. :-)

IMG_3117

De två krukorna till vänster köpte jag på Åhléns & fyllde dom med lime & citron i den ena och lök i den andra.

IMG_3119

Jag är inte så mycket för att ha bestick uppe på diskbänken men när jag hittade trälådan till vänster på Storegården så tänkte jag minsann göra ett litet försök. Flaskan till höger fick jag i present av min fina vän Johanna.

IMG_3121

Johanna kan det där med att pricka rätt på presenter. Just denna flaskan från House Doctor har jag spanat in länge men liksom inte fått tummen ur att köpa hem den. Kanske var lika gott! Tack min underbara vän! ♥

Godnatt!

Jag borde ligga i sängen och sova men som alltid skall jag fixa massor av annat när Viggo sover.
Viggo spelar för övrigt ett spratt med mig nätterna igenom och jag lever just nu på kaffe…
…eller rättare sagt så är det kaffet som håller mig vaken.

Men tänka sig att det räcker med ett litet urgulligt smile så har jag glömt alla de där jobbiga stunderna. För visst är det jobbiga stunder också och inte bara guld & gröna skogar med barn, även om allt som är bra väger upp det jobbiga tusen gånger om. Det finns inget bättre än vår älskade Viggo – hälften mig & hälften Markus, mannen i mitt liv.
Jag älskar er mina underbara killar! ♥

Godnattkramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar