torsdag 24 oktober 2013

Heja Heja!!

IMG_3115[1]

Häromveckan var jag & maken på promenad med lillkillen och passade på att besöka svärfar på en kopp kaffe. Denna rundan blev 7 km lång, något jag har gjort till en vana här hemma och gissa om jag är stolt över mig själv. Nu har jag äntligen kommit in i det vad gäller kost & träning! :-)

God Kväll!

Sedan någon timme tillbaka sover minstingen i huset medans jag går runt här hemma och fixar för fullt. Jag försöker oftast passa på att få 1000 saker gjorda medans han sussar istället för att själv sätta mig ner & vila en stund. Jag gör bara det om jag absolut känner att jag MÅSTE vila. :-)

Idag har jag varit enormt godissugen nästan hela dagen men istället för att köpa godis blev det två träningspass & banan med kesella. Jag börjar hitta nya vägar till att mätta/hämma sötsuget och träning måste jag ju ändå säga är den bästa medicinen. De senaste tre veckorna har jag tränat nästan varje dag och sett till att kakor & godis fått tillhöra det förflutna. Klapp på axeln till mig! :-)

Nu blir det lite soffhäng innan sängen kallar även för mig!

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar