måndag 28 oktober 2013

En 3-årings kalas

m kalas

Mitt älskade fadderbarn & brorsdotter fyllde 3 år i helgen och självklart var jag där för att fira henne.

IMG_3341

Lillkillen var ju också med såklart men fick klara sig utan tårta. Dagen till ära fick han ha på sig dregglisen ämnad för fina tillställningar (inköpt på Lindex).

kalas m

Självklart kom farmor & farfar på kalaset och de nya presenterna användes fliitigt. Hästen längst ner till vänster gnäggar, vrider på huvudet & äter morot till födelsedagsbarnets stora glädje. Även sådant som användes som inpackningsmaterial var roligt, det kan man ju ha som kikare. :-D

God Kväll!

Vintertiden har kommit och nu blir det mörkt snabbt om kvällarna men det är inte bara vintertiden som kommit hit till oss utan även stormen Simone susar utanför vårt hus. Helt galet vad det viner i huset och slår på våra fönster & jag hoppas på att den avtar snart.

Förlåt för dålig blogguppdatering men allt föll inte riktigt på plats i helgen. I fredags begav jag mig till Borås då maken stack till Holland för jobb. Jag, Viggo & mamma myste i Alingsås för att kolla in Lights in Alingsås, kolla in HÄR!
Sedan var det kalas & full fart hela helgen lång.

Hur har din helg varit?

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar