tisdag 29 oktober 2013

En ny favorit–Balders hage

Jag har hittat en ny favoritbutik och längtar som ett barn på julafton tills nästa gång vi beger oss till Alingsås. Butiken heter Balders Hage & för dig som vill så kolla in deras hemsida & web shop HÄR!
Nedan ser ni lite bilder som jag hann fota innan jag hade fullt upp med Viggo. :-)

IMG_3165[1]

IMG_3166[1]

IMG_3167[1]

IMG_3170[1]

Det roliga med denna butik är att man tas genom rum till rum till rum. Det tar liksom aldrig slut av godheterna & vart jag än kollade så ville jag ha nästintill ALLT! *hahahaha*

 

Efter gårdagens storm Simone så har jag & maken tillbringat förmiddagen i trädgården liksom många andra grannar men det var inte bara stormens fel utan även för att vi har tömning av vårt trädgårds-avfall-kärl.
Ja, då vet ni det! :-P

Lillkillen har somnat efter sin morotspuré-lunch så jag passar på att njuta med en kopp kaffe framför datorn istället för att ta tag i städning här hemma. Ganska skönt faktiskt. Det där andra som måste göras står väl kvar & väntar på mig, eller vad tror ni? :-)

Ni måste i alla fall kolla in Balders Hage, underbar butik & helt klart en ny storfavorit!

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar