onsdag 30 oktober 2013

Mellanmål med Ernst

IMG_3199[1]

Lite fruktsallad med hallonkesella & fröknäcke.

IMG_3197[1]

Denna underbara skål har vi fått av Markus kusin Emelie & nu vill jag bara fylla på med ännu fler Ernst-skålar.

IMG_3200[1]

Skålar & muggar finns med fyra olika citat och jag skulle helst av allt vilja ha allihop. Jag tycker de är riktigt härliga! :-)
Dessutom har Ernst många fler produkter, kolla in HÄR!

God Kväll!

Då var även denna dagen till ända och idag har jag & Viggo bara varit hemma och myst. Jag har varit helt slut och då passade jag såklart på att mysa & sova middag med mitt lilla hjärta. Hur underbart som helst att ha honom sovandes på bröstet. ♥

Imorgon blir det en mysig lunchdejt med Emma & Melvin vilket vi ser fram emot & i slutet av veckan kommer min mamma ner och myser med mig och V. Jag har lite planer med oss men vi får se vad som händer.

Vad skall du hitta på i helgen?

Kram Kram / Anna ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar