torsdag 10 oktober 2013

Mammafrukost

IMG_3136

I måndags hade vi frukost med mammagruppen hemma hos oss och jag dukade fram nygräddade bullar, knäckebröd, juice, kaffe, yoghurt, marmelader, ost, skinka etc. Jag älskar att göra iordning för bjudningar av olika slag och så även denna gång.

IMG_3137

Bjöd på mitt hemmagjorda fröknäckebröd som blev väldigt omtyckt. Receptet hittar du HÄR!

IMG_3138

Blåbärsmarmelad från Storegården och St. Dalfour som är marmelad utan tillsatser, socker & konserveringsmedel. Tummen upp för den!

IMG_3140

Lilleman med hans vänner myser medans vi mammor försöker äta frukost. De två andra bebisarna sover gott & äter. :-)

God Kväll!

Visar lite bilder från mammafrukosten jag hade här hemma i måndags. En mycket bra start på denna vecka som redan börjar gå mot helg. :-)

Denna härliga torsdag bjöd också på mysig frukost hos kära Carola med hennes dotter Malva och väl hemma vid lunch så blev det promenad så svetten lackade med Nina & Bonnie. Mysigt värre! :-)
När jag väl var igång med träningen så körde jag även ett Olga Rönnberg-pass i trädgården medans lilleman sov i vagnen. Riktigt skönt att köra det ute faktiskt. :-) Och klapp på axeln till mig! ;-)

Imorgon har jag inga som helst planer så vi får se vad som händer. Jag har ju påbörjat lite projekt här hemma som jag hoppas bli klar med. Men vi får väl se vad jag & V har lust till.

Trevlig fredag kära ni!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar