tisdag 8 oktober 2013

Vi firar 4 månader ♥

IMG_3046

Idag firar vi Viggo som blivit hela 4 månader! ♥ Vi firade med att han fick provsmaka lite gröt och ja, ni ser ju själva vad han tyckte om det!
Riktigt roligt var det & han öppnade munnen varje gång skeden kom med spottade ut det så fort gröten kom i munnen. Det tar ju lite tid att vänja sig vid att äta! :-)

Grattis vår älskade son ♥

Ja, för fyra månader sedan vid den här tiden så var Viggo nästan ett dygn eftersom han föddes 00.07 på natten den 8 juni.
Jag kunde på något sätt föreställa mig hur det är att ha ett barn och mina förväntningar har verkligen överträffats.
Att det finns så oerhört mycket kärlek att ge honom! Han är vårt allt och varje leende han ger mig gör att hjärtat hoppar över ett slag. ♥

Självklart är inte allt guld & gröna skogar men så fort han tittar mig i ögonen så har jag glömt allt som var jobbigt. Han är som medicin! *ler*

Jag älskar dig, underbara son, till månen & tillbaka!  ♥

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar