tisdag 8 oktober 2013

Nowali–Veckans babymode

IMG_3080

Vi var på en liten marknad hemma i byn där jag är uppväxt och då köpte jag denna body med byxa från märket Nowali. Jag som älskar randigt föll även för det bruna & vita tillsammans. Snyggt!

IMG_3081

Titta in på deras hemsida HÄR!

IMG_3082

Jag köpte även med ett par varma strumpor för ynka 20 kr, perfekt nu till hösten/vintern.

God Morgon!

Veckans babymode visar jag från Nowali och just dessa kläderna har jag köpt från Fik73 i Borgstena, den lilla byn där jag är uppväxt.

Det är intressant att se hur jag förändras nu när jag blivit mamma och att jag alltid prioriterar vår älskade Viggo. Så fort jag går in i en butik så är det till barnavdelningen jag styr vagnen. Det är sååå skoj att kolla kläder till honom & dessutom växer han i en oerhörd fart så att det nästan alltid behöver fyllas på med nytt.

Hur blev det när du fick ditt första barn?

Trevlig tisdag!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar