fredag 8 november 2013

Invigning av Lilla Liv ♥

ll1

Idag var det äntligen invigning av min underbara väns butik Lilla Liv i Ängelholm. Grattis & Lycka till kära Johanna! ♥

ll2

Jag kom hem med en stor påse & fick dessutom en liten goodiebag med mig efter shoppingen på Lilla Liv. På bilden längst upp till höger ser ni några fina foton varav 2 st är på vår prins Viggo. Så roligt att han får pryda väggen i Johannas butik. (Därav de fina fotona på honom som jag visade häromdagen)

ll3

Jag gillar Johannas inredning. Det är snyggt & känns väldigt personligt & lyxigt när du kommer in. :-)
Kolla in Lilla Liv HÄR eller HÄR eller på instagram @lillaliv

IMG_3490

Här är en av bilderna på vårt älskade troll. ♥

 

Idag har det äntligen varit invigning av Johannas underbara butik Lilla Liv & självklart var jag där. Jag lämnade Viggo & maken hemma för första gången på 5 månader och passade på att njuta lite själv av både shopping & gott tilltugg.

Imorgon öppnar Johanna & jag tycker helt klart att du skall kolla in butiken. Då har du som kund dessutom 15% rabatt så passa på att köpa något fint till barnen eller kanske en fin julklapp.

Nu skall jag fortsätta att njuta av denna fredagskväll, trevlig helg!

Kram Kram / Anna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar