torsdag 7 november 2013

Mammadejt ♥

IMG_3277[1]

Idag hade vi en liten mammaträff och våra underbara småttingar tittade förvånat på varandra. Så roligt att se, underbara små änglar! ♥

God Kväll!

Ni som undrar hur gårdagens vaccination gick kan andas ut. Allt gick superbra och Lena som är vår BVC-sköterska drog fram såpbubblor & gjorde grimaser för att få Viggos uppmärksamhet på annat än att sprutorna gjorde ont. Jag får ju medge att hon säkert gjorde detta för min skull också, vilket jag är tacksam för. :-D
Viggo hade dessutom blivit hela 68,5 cm lång med en vikt på 8,6 kg och imorgon blir han hela 5 månader. Mammas & pappas lilla ♥.

Idag har vi alltså haft en liten mammaträff som först resulterade i en härlig promenad med efterföljande kaffe. Mysigt värre…

Imorgon blir en underbar fredag & på kvällen händer något mycket speciellt för en kär vän. Mer får ni veta imorgon kväll för jag hoppas på att hinna blogga om det så fort jag kommit hem. :-)

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar