tisdag 17 december 2013

1 vecka till julafton ♥

IMG_3621[1]

Igår damp det ner flera paket hemma hos oss med diverse julklappar. Här ovanför ser ni julkorten från Petrified in Pink fint inpackade. Gissa om man blir glad när man får ett så här fint paket! Det var nästan så jag inte ville öppna. *ler*

Hej!

Denna tisdag har passerat ganska fort och vi har knappt varit hemma över huvudtaget. Vi började med en frukost på Ikea & sedan lite julshopping med finaste Linda & Tuva på Väla. Tänka sig att jag väntat med så mycket till slutet trots att jag är mammaledig. :-)

Nu känns det i alla fall som att saker & ting börjar falla på plats. Jag har sedan förra veckan väntat på flera paket som beställts via nätet bl.a. med julklappar till nära & kära, julklappsspel, Viggos julklapp men också våra julkort.

Om ni minns så vann jag 20 st från Petrified in Pink och dessutom beställde jag ytterligare 15 st så att våra närmaste kan få ett fint kort. :-)
Petra som äger Petrified in Pink har gett mig helt fantastisk service & när jag fick hem kartongen med korten igår så var jag såååå nöjd.
Jag kommer att visa er här så småningom men jag vill gärna att familj & vänner får sina kort först. :-)

Jag lovade er dessutom bilder från julfesten med jobbet i lördags men jag hittade inga bra bilder så ni får helt enkelt lita på mig att det var en grym julshow från flera av Sveriges stora artister och dessutom var ju jag extra snygg. *skratt*

Nu skall jag njuta lite till här av denna tisdagskväll innan sängen kallar.

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar