söndag 15 december 2013

Gran i miniformat

IMG_4045

Granen står så grön & grann i stugan…♫

IMG_4046

Julmys har vi här hemma varje dag.
Älskar mina killar så oerhört mycket! ♥

IMG_4049

Den här fina grankulan med vinterträd från Åhléns är en av mina favoriter, tycker den är sååå vacker! :-)

IMG_3584[1]

Detta collage kommer från mitt instagram. Du kan följa mig på @livetsomanna

God Kväll!

Lagom till tredje advent har vi fått in granen. I år blev det en minigran på ynka 1 m men jag är riktigt nöjd med den & det känns toppen då den har lika många barr som en stor tappar. *skratt*

Jag & mina killar har haft en fin dag här hemma med massor av mys. Vi har dessutom hunnit med att gå på julmarknad & myst med våra underbara vänner & vår älskade gudson. Känns så skönt att ha dom nära så vi spontant kan ta en kopp kaffe & bara mysa. ♥

I går var jag dessutom ute med jobbet och hade riktigt roligt. Ni får höra mer & se bilder imorgon. :-)

Godnatt & Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar