måndag 2 december 2013

Krispig måndag

IMG_3584

Den här filten från Lindex har jag kollat in länge. Tycker den är så söt med ugglorna & alla fågelholkar i fina färger.

IMG_3590

Dessutom är filten i ekologiskt bomull vilket ALLTID är ett bra val. Jag försöker så mycket jag kan att köpa kläder till Viggo i ekologiskt bomull & dessutom måste jag säga att fler & fler butiker har det i sina baby & barn – kläder. :-)

IMG_3585

Vi har några filtar till Viggo men jag tycker bara att det är bra. Det skall vara lättåtkomligt så vi har en till vagnen & en till sängen och dessutom har vi två fleecefiltar som vi använder en del. Jag vill att det skall vara lättåtkomligt…allt för att underlätta! :-)

Godmorgon!

Det är kripsigt & kallt vinterväder (utan snö) och jag lyssnar på julmusik & bara myser här hemma innan det är dags för veckans babysim. Viggo älskar att bada & plaska och det blir bara roligare & roligare för varje vecka.

Idag har vi inte mycket planerat i övrigt men jag tänkte försöka fixa det sista i Viggos rum så att vi kan flytta in hans möbler ikväll…eller ja, hans byrå för mycket annat har vi inte ännu utan det blir nog Ikea senare i veckan. :-)
Markus har fixat hela helgen i rummet med målning & tapetsering och innan vi stack på julskyltningen igår så satte han dit alla lister. Det är så roligt att det äntligen är klart så att Viggo har plats för alla sina fina saker han har fått. :-)

Nu skall jag fixa iordning mig lite & sedan får det bli en promenad till simmet.

Önskar er en toppenstart på denna första julvecka!

Kram på er / Anna

1 kommentar: