onsdag 4 december 2013

Tänder på G?

V pepparkaka

I en lite för stor pepparkaksdräkt poserade Viggo glatt framför kameran.
Älskade älskade son! ♥

God Kväll!

Här hemma har vi idag haft en riktig mysdag denna 4 december. Det började med att maken tog morgonen och jag fick sova till halv tio!!! :-)
Alldeles för länge eftersom jag vaknade med sprängande huvudvärk…hahaha…jag är inte van vid sömn! :-D

Viggo har varit smått snuvig & ledsen idag. Han kliar & kliar i munnen och hade lite feber samtidigt som han är mycket mer trött än vanligt.
Hur har era barn reagerat vid tand-ankomst? För jag tror nämligen att det kan vara det men som sagt så vet jag inte.

Igår blev det för övrigt en snabbis till Ikea då vi köpte hylla till lillemans rum så nu börjar det allt likna något. :-)

Hoppas er dag varit fin!

Stora kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar