torsdag 5 december 2013

JAG VANN! :-)

IMG_3452[1]

Jag tävlade hos Starwoman som är en av mina bloggfavoriter & kammade hem julkort från Petrified in Pink. Gissa om jag blev glad!
Tack fina ni!

Bild lånad från Strawomans blogg!

rim

Här är mitt vinstbidrag och för att man skulle kunna vinna så var man tvungen att svara på när Petrified in Pink startade samt ge ett tips för att hitta julstämningen.

God Morgon!

Kan denna härliga torsdag börja bättre! Jag vann alltså julkorten med mitt lilla rim hos Starwoman, en av mina bloggfavoriter. Så ja kära familj, i år kommer det fina julkort! :-)

Vi väntar finbesök här hemma så jag hoppas på att titta in lite senare igen för nu måste jag värma lussebullarna som legat i frysen.

Tack igen Petra från Petrified in Pink & Anna “Starwoman”!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar