torsdag 5 december 2013

Julstämning trots Sven

IMG_3753

Julstämningen här hemma är på topp trots att stormen Sven viner som bara den utanför vårt hus.

IMG_3600

I vår hylla står den här fina trälådan med påfyllning av ljus. Är det något som verkligen går åt i juletider så är det ljus. :-)

God Kväll!

Jag kollar in Ernst som även i år sprider julstämning över vårt vackra Sverige. :-)
Utanför så är det allt annat än jul & vinter för stormen Sven viner runt huset & stundtals är jag övertygad om att strömmen ska gå. Det har blinkat en hel del här hemma så vi är beredda med ljus, tändare & ficklampor. Ibland undrar jag varför vi bor så nära havet men ja…på sommaren är det ju underbart! :-D

Som jag skrev tidigare så har vi haft finbesök, vår älskade guddotter & makens bästa kompis kom ner från Norge igår. Maken visste inte om det så han blev glatt överraskad när han öppnade dörren. :-)

IMG_3809

Jag älskar denna bilden! Nora gick & hämtade två tidningar (Allt om mat & Mama), sedan gav hon den ena till Viggo och den andra…ja, den läste hon medans Viggo förvånat tittade på. *skratt*
Älskade barn ♥

Idag blir det sänggång tidigt & imorgon väntar BVC för en 6-månaderskontroll!

Kram på er / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar