fredag 6 december 2013

Lyxa till det med rabatter

IMG_3831

Clarins underbara Body Lotion kostar ca 299 kr i vanliga fall men i Kicks adventskalender så kan du köpa den för ynka 148 kr, alltså 50% rabatt, men endast idag!
Jag har provat flera billigare varianter av body lotion den senaste tiden men är inte alls nöjd. :-( Andra favoriter är Biotherm & så klart Body Shop och när jag får lite rabbater så välkomnas det i min mammabudget. :-)

IMG_3832

En annan storfavorit som finns är Clinique high impact mascara som tvättas bort i 39 grader varmt vatten. Perfekt när det regnar, snöar etc då den är “vattenfast” och inte torrfäller. Just nu har du 20% på alla mascaror från Åhléns. (tom 8/12)

Hej på er!

Igår när vi gick & la oss höll stormen Sven på utanför vårt hus och den har varit igång hela natten. Klockan är nu 14.00 och stormen har fortfarande ett grepp om oss här i västra Skåne. Vi körde förbi hamnen här nedanför oss och piren samt bryggorna står just nu under vattnet samtidigt som de stora vågorna sköljer in på stranden som den också är väck.

Anledningen till att vi varit ute idag är för att Viggo hade sin
6-månaderskontroll på BVC. Han är just nu 71,5 cm lång och väger 8820 g. Han hade alltså ökat 3 cm i längden & endast 190 g i vikt. Jag tyckte allt att han blivit smalare och det stämde ju. Det märks att han är igång & rör sig mer nu. :-)

Nu skall vi ta en kopp kaffe… eller ja…jag ska ta en kopp kaffe!

Trevlig helg fina ni!

Varma kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar