söndag 8 december 2013

Välkommen snön & andra advent

IMG_3856

Här njöt jag under gårdagen när vi hade strömavbrott i nästan 1 timme. Mysigt värre och välbehövligt…alla mina måsten som att dammsuga, sy, tvätta etc bara försvann. :-)
Utanför fönstret ser ni Viggos vagn helt översnöad. :-)

IMG_3855

Lite julpyssel & julinspiration i dessa tidningar som faktiskt har ett eller två år på nacken. Men för det mesta så står det detsamma i dom där tidningarna i alla fall. :-D

 

Välkommen andra Advent!
Här på västkusten vräker snön ner som aldrig förr, lilleman sover i sin vagn utomhus. Vi har pälsat på honom & bäddat ner honom i hans sovpåse så han ligger skyddat & gott där inne eller rättare sagt där ute. :-D

Idag blir det eventuellt julmarknad nere i byn. Jag trodde det var igår men som ni förstår så hade jag fel. Men vi får se om vi drar ditåt eftersom det som sagt vräker ner snö & det är 6 km att gå fram och tillbaka.

Nu skall jag fortsätta att mysa in andra advent. ♥

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar