lördag 7 december 2013

Mini Rodini

IMG_3502

IMG_3503

Ett av mina favoritplagg till världens mysigaste kille är denna sparkdräkt från Mini Rodini som jag har köpt i Johannas butik Lilla Liv. Jag bara älskar alla pingviner. :-)

V2

Idag har han alltså skruttat omkring i denna mysiga dräkt. ♥

God Kväll!

Denna första lördagen i december har vi myst här hemma medans snön har vräkt ner utanför. Stormen Sven har äntligen blåst bort men när snön föll så gick strömmen, om ändå i bara 50 min så jag skall inte klaga. Jag tyckte det var ganska mysigt för jag kunde inte göra mycket annat än att bara mysa med en kopp termoskaffe och några härliga tidningar.
Lagom till när Viggo vaknade så kom strömmen tillbaka så det var nog meningen att jag bara skulle ta det lugnt & njuta av julen. :-)

Här hemma har jag ändå hunnit med att sy två ugglor, bakat två sorters kakor & fått gjort lite annat smått medans Viggo har sovit.

Nu vaknade lilleman…ha en fantastisk kväll kära ni!

Snöiga kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar