fredag 13 december 2013

Viggos julklappstips

IMG_3529

Maileg-kanin & dockvagn till Maileg-kanin från Ellis Corner, babypulka, hammarbänk från Pumpkin, gunghäst, ABC-bokstäver & födelsedagståg från Jollyroom.

 

Många har frågat vad Viggo kan tänka önska sig i julklapp & här är några av Viggos (mammas) favoriter. :-)

Här hemma är lillkillen pepparkaksgubbe och i morses tog vi bussen till mitt jobb Åhléns för att överraska med lussebullar. Det blev väldigt uppskattat! :-)

Maileg-kaninen har vi för övrigt beställt hem och jag väntar med spänning på att få hit den. På julafton skall vår 6-månadersprins få öppna sina paket. :-) Och även om han inte förstår så mycket av det så kan jag inte låta bli att ge honom något litet paket. ;-)

Nu ska jag försöka mig på att färga håret… vi får väl se hur det blir!

Glad Lucia!

Kramar / Anna

1 kommentar:

  1. Kul att du är med i tävlingen i lucka 12! Lycka till! Drar snart en vinnare!

    absolut farmor är en ängel nu :)

    SvaraRadera