lördag 8 januari 2011

5 MÅNADER

Igår firade jag och min kära man 5 månader
och det är lite skrämmande att se hur
snabbt tiden går.

I dag kom det in en tjej som hade möhippa på jobbet och hon ville ha min hjälp. Självklart ställde jag upp på det inte alltför jobbiga uppdraget som var att skriva lite råd inför äktenskapet i hennes bok. Jag minns själv hur det var när jag sprang runt på stan och skulle få råd av folket i Ängelholm och jag måste säga att jag dessutom minns de trista människorna som fegade ur och inte ville vara med och hjälpa mig med mina uppdrag.

Då kan jag ju verkligen inte fega ur mot denna blivande brud även om jag kanske inte har de perfekta råden som nygift men några rader fick hon allt i sin fina bok.
Det blev total flashback för mig, roligt som bara den!

Nu blir det till att göra mig i ordning inför kvällens fest i Landskrona där min svåger fyller 25 år!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar