fredag 13 april 2012

Finaste påskpresenten

IMAG0757

Fick finaste påskpresenten av min kära syster som jobbar på just Len Hud. Helt perfekt tycker jag! =)

IMAG0760

Sist jag visade er denna produkt hade den precis tagit slut för mig. Det hade kära syster anammat och fixade helt enkelt en ny till mig. Tack, du är bäst! ♥

Vilken härlig dag!

Idag fick jag lite sovmorgon vilket gör dom flesta piggare, eller? *skratt*
Sedan åt jag frukost med världens finaste gravida Linda som tittade förbi med frallor och biskvier till kaffet. Mumsigt gott och mysigt!

IMAG0840

Under tröjan gömmer sig den lilla magen…längtar till att få se sötisen där inne. =)

Sedan har jag hunnit med både ett svettigt besök på gymmet samt ett besök i blomsterbutiken som jag inte minns namnet på. =) Därifrån fick jag med mig massor av penséer som nu sitter fint utanför vår ytterdörr.

Nu är det dags för lite kalas för vår del, önskar er en fin kväll!

Varma Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Min kära syster du är värd allt, vi har ju ett stort arbete framför oss <3 Älskar dig

    SvaraRadera