onsdag 11 april 2012

Lilla huset på prärien

IMG_2647

Köpte mig ett litet hus för någon vecka sedan och det fick direkt en plats i vårt stora fönster. Det blir riktigt mysigt när man tänder ett värmeljus där inne som lyser upp fönstrena.

IMG_2644

Detta lilla hus köpte jag i butiken Petör i Landskrona som jag berättat om tidigare. Har letat länge efter något liknande men de jag hittat har kostat närmare 300 kr vilket jag tycker är alldeles för mycket då jag vet hur saker & ting flyger in & ut här hemma hos oss. För er som undrar så kostade detta runt hundralappen. =)

God morgon i ottan!

Jag har precis fått i mig frukosten bestående av havregrynsgröt & två skivor bröd med leverpastej. Enkelt, snabbt, mättande & gott! =)

Har för andra natten i rad sovit väldigt oroligt och vaknar titt som tätt vilket gör att jag är lite extra trött när klockan väl ringer. Tur jag sova en stund på tåget.

Har fått svar på min röntgen och den visade att jag var helt frisk och att allt var ok. Känns toppen men är dock lite fundersam då jag fortfarande har ont då och då. Hoppas på att jag bara har dåliga magmuskler som jag får se till att träna upp. *skratt*

Nu måste jag pysa vidare, skall snart springa till bussen.

Trevlig onsdag!

Kramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Så snyggt det blev syran :-) kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig... och desto finare när det är tänt! Kramar

      Radera