måndag 15 oktober 2012

Keep On Walking–Ylva Skarp

matta

Nu har den äntligen flyttat in, den efterlängtade mattan från Ylva Skarp. Limited Edition som finns på Åhléns. Jag trodde mattan skulle vara relativt dyr men med endast 399 kr så fick den följa med hem. :-)

IMG_7427

Kolla in Ylva Skarps hemsida HÄR!

Välkommen vecka 42!

Ja, då var det återigen dax för måndag & ny vecka! Jag har varit hemma ett tag från jobbet och fixat med lite smått & gott här hemma! Det känns så skönt att äntligen vara i fas och ha ordning runt omkring mig. :-)

Jag tycker helgen passerar väldigt fort numera när jag bara har 2 dagar ledigt! Jag har ju varit bortskämd med hela 3 dagar innan men nu är det nya tider…det roliga är i alla fall när lönen kommer! :-)

Nu skall jag fixa iordning mig för idag blir det tidig sänggång!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar