söndag 14 oktober 2012

Ljuva dofter från Tromborg

IMG_7410

Ett doftljus & handtvål från Tromborg fanns i presenten från käraste syster. Doftar ljuvligt…

IMG_7411

Älskar detta ljuset men det får vänta med att komma fram. Jag har nämligen bestämt att det skall få stå i sovrummet när det är färdigrenoverat. :-)

Har satt mig ner en stund då jag varit i farten sedan i morses och är helt slut! Tror jag skall ta en kopp te & vila en liten stund. Är det så det blir när man går upp mitt i natten för att hämta hem maken? :-)

Idag så händer det för övrigt inte speciellt mycket, skall bara fixa lite med Tuvas doppresent inför nästa vecka men det blir nog även ett veckoprojekt. :-)
Måste ju dessutom fixa kläder till mig själv men har inte den blekaste av vad jag skall ha på mig. Får väl dra ut på jakt i veckan!

Ha en fortsatt fin söndag på er!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar