tisdag 16 oktober 2012

Mina 3 Åhlénsfavoriter

kudde zebra

Kudden med zebror har under hela hösten varit en favorit men ändå har jag inte sett till att få med den hem. För 249 kr blir den din.

uggla 99

Denna supersöta uggla i serien stickat är fortfarande försenad till vår varuhus. När den kommer så tror jag att den säljer slut direkt för den har stor efterfrågan, 99 kr.

låda

En låda i metall & glas som du kan förvara dina finaste smycken i. Superläcker att ha ståendes på byrån i sovrummet, 229 kr!

God Kväll!

Idag har jag byggt upp julvaror på jobbet och jag som verkligen älskar just den tiden på året blev ju nästintill tokig! :-)

Det har kommit in mängder av fina varor inför julen 2012 och framöver så skall ni även få se några av mina favoriter på just det området men idag får ni se oktobers favoriter. Tänkte ha detta som ett litet tema varje månad & lyfta produkter som jag gillar från jobbet.

Nu blir det som alla andra kvällar en härligt värmande kopp Gotländskt te!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar