onsdag 17 oktober 2012

Papper med mönster

IMAG2482

2 för 39 kr hos Åhléns där ni kan hitta dessa två varianterna på servetter. Självklart finns det många fler att välja på!

IMAG2481

Dessa 2 olika hittade jag på Ica

 

Jag tycker det är riktigt roligt med servetter av någon knepig anledning och hittar jag någon jag gillar så får den gärna åka med i kundvagnen eller var jag nu handlar. Med hem kommer den i alla fall och jag kan duka med nästintill vad jag vill för här har vi nog servetter i de flesta färger. :-)

Vilken otroligt vacker dag det har varit och ändå har jag inte tagit mig ut på promenad, är verkligen lite sur på mig själv men jag tror jag behöver lite pepp från er. ;-)

Nu skall jag hänga upp en maskin tvätt som precis blivit klar!

Ta hand om er

Kramar

2 kommentarer:

  1. Minst lika vacker dag idag som igår, ypperligt tillfälle att ta sig ut!!!! Du kommer inte ångra dig om du gör det men om du inte gör det lär du ångra det! ;-) kram Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Nina! Mycket bra svar...tackar och helt klart rätt för det är precis så det är! :-)

      Jag skall planera in min träning nu i veckan och verkligen se till att utföra den...kanske ut och geo-casha lite! Kram på dig

      Radera