fredag 14 december 2012

En ledig dag med många ärenden

IMG_7751

Varje morgon tänder jag ljusen på bordet… tycker det är sååå mysigt! :-)

IMG_7676

Årets adventsljusstake som detta året blev klar två dagar efter första advent… men det funkade minst lika bra! *ler*

IMG_7750

Vår fina hyacint som godingen Linda kom med när hon var på andra adventsmys.

 

Idag är jag ledig då jag jobbar helgen, jag har legat och hostat halva natten och är minst lika rosslig i halsen (låter som Bonnie Tyler) idag men det blir desto mer te & honung för mig. :-)

Idag har vi många ärenden på vårt bord – jag har precis suttit i telefonmöte & nu skall vi alldeles strax till banken för ett möte. Efter det blir det iväg och spana på barnvagnar som sedan avrundas med ett naprapatbesök. Kvällen kommer att bjuda på massor av mys med våra kära vänner Johanna & Thomas. ♥

Nu måste jag snabba mig på och göra klart mig det sista!

Trevlig fredag!

Kramar Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar