torsdag 13 december 2012

Julstämning i Magnarp

IMG_7771

Min älskade lilla knastomte håller koll på sina julgranskulor. :-) Tomte & kakfat kommer från Gekås & de små julgranskulorna är för flera år sedan inköpta på Åhléns.

IMG_7767

I hörnan står vårt trollhassel som vi tagit från vår trädgård med mina favorit-julgranskulor från Åhléns. 

IMG_7772

Denna kula är såååå fin….från Åhléns.

IMG_7768

Älskade ljusstakar med handstöpta ljus som jag själv stöpte för många år sedan. sen har ljusen mest blivit liggande men nu tog jag fram dom inför julen 2012. :-) Silverljusstakar från Ikea & glasljusstake från Åhléns.

IMG_7769

En liten julhälsning runt ljuset…

God Kväll godingar!

Jag har haft en heldag på jobbet från 8-19 & som tur var hämtade M mig. Så skönt att vara hemma en timme tidigare än vanligt. Dessutom fixar han med middagen medans jag kan sitta här & underhålla er. :-)

Denna dagen har varit rolig men jag har mått sådär…huvudvärken ligger kvar och imorgon blir det besök hos min naprapat som jag hoppas kan fixa min nacke. Dessutom är min röst nästintill borta och vilket betyder att min förkylning har eskalerat. Ikväll blir det te med honung!

Trevlig torsdag kära vänner!

Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar