måndag 10 december 2012

Mysigt söndagsmys med ♥-vänner

IMG_7739
En av mina närmaste vänner Linda var på besök med sötnosen Tuva.
IMG_7742
Istället för att baka svängde jag ihop en lätt fruktsallad med vaniljkesella.
IMG_7743
Så otroligt mysigt att gosa med lilla Tuva som nu har börjat “prata” & skratta. Söt som spunnet socker!
God Kväll!
Jag bjuder på lite bilder från mitt andra adventsmys så här inpå julen. Kan ni tänka er att det endast är någon enstaka vecka kvar. Jag älskar den här tiden innan självaste julafton då allt skall förberedas & man riktigt kan mysa in sig i julen. Underbart!
Igår bjöds vi på riktigt snöoväder & när jag gick ut i morses till bussen så var det plogbilar nästintill överallt. Jag tror jag lyckades se 5 st på den lilla 5-minuterspromenaden jag har till hållplatsen. :-)
Jag vaknade dessutom men något jag kände redan igår kväll, halsont!!! Vill inte, hinner inte & totalt vägrar. Men det känns som att svälja taggtråd just nu. Några husmorstips kanske?
Godnattkramar  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar