söndag 20 januari 2013

50% = 140 dagar =halva tiden

v 21 1

Kvällsmage fotad idag vecka 20+1

 

Kan ni tänka er att halva tiden redan har gått! Jag och M kan inte riktigt förstå det och fastän vi längtar till sommaren så får det inte lov att gå för fort…jag måste ju känna att jag hänger med i svängarna.

Som ni ser växer magen som bara den och idag kände jag återigen små små buffar inifrån magen. Jag har lärt mig att tyda dom men kan ändå tycka det är lite svårt. Moderkakan ligger i framvägg så jag tror att de flesta buffar dämpas ganska rejält från vår lilla myra.

Tänkte ta mig mer tid att sitta här med datorn men det finns det inte utan jag måste sova!

Godnattkramar / Anna

4 kommentarer:

  1. sååååå fin du är!!!! Längtar tills myran buffar så mycket att jag också kan få känna det! ;) Kraaaaam

    SvaraRadera
  2. Fina magen! Njut, njut, njut!!:-) kram!!

    SvaraRadera
  3. Tack fina ni! Det värmer att ha er här på bloggen! Kramar Anna

    SvaraRadera