söndag 20 januari 2013

Vårkänslor mitt i vintern!

Promenad jan-13

Så här underbart var det att gå på en härlig vinterpromenad denna soliga dag!

IMAG2934

Efter promenaden blev det en kopp te mot husväggen i solens strålar. En av mina bästa vänner Johanna kom tidigare under dagen & vi åt frukost ihop. Kan man ha det mysigare!?

IMAG2936

Muggen “Lina” från Åhléns är en av mina storfavoriter bland temuggar! Här hemma har vi den i fyra färger men den finns i fler.

 

Underbara sol!

Trots minusgrader och snö får man lite vårkänslor i kroppen när solens strålar värmer. Det är helt underbart att vara ute och bara njuta av tillvaron, något som jag verkligen behöver!

Nu skall jag städa resten av huset, lyckades med halva innan Johanna kom!

Ses senare!

Kramar från ett soligt Magnarp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar