lördag 19 januari 2013

Sommarens hetaste väska

27-1456

Den här väskan såg jag i Ellos vår/sommar-katalog och jag föll pladask. Inte alls konstigt med tanke på att den är randig. *skratt* Dessutom finns det både handtag & axelrem så den kan ju hänga fint över barnvagnen också! :-)
Bilden lånad från ellos.se

Härliga Lördagskvällen har infunnit sig och vi sitter båda i soffan och njuter av kvällens gottigheter. Hela dagen har jag spenderat med min älskade syster och idag beställde vi också klänningen som jag skall ha på hennes bröllop i juli. Så skönt att det är fixat så jag kan bocka av ännu en sak från listan! :-)

Veckan har passerat snabbare än snabbast och detta är en av de veckor jag varit extremt trött på. Därför har också bloggen fått bli lidande vilket jag tycker är lite tråkigt. Finns ju så mycket jag vill skriva om & inspirera er med. Men ibland säger alltså kroppen ifrån och då är det nog bäst att jag lyssnar!!

Nu skall jag mysa vidare här hemma i Magnarp

God fortsättning på helgen!

Stora Kramar / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar