onsdag 16 januari 2013

Första små “tossorna”

IMG_8245
Idag kom jag hem med de allra första små tossorna till vår lilla myra! De är så underbart söta så jag smälter. *ler* Jag vill inte kränga på myran några skor utan ett par tossor som håller värmen om fötterna en sommarkväll blir perfekt! :-)
IMG_8242
Magen växer så det knakar och jag känner ibland små små buffar som jag tror är vår myra. Jag har känt samma sak ett tag nu men varit osäker, men nu känner jag mig mer och mer säker på att det är vår lilla krabat.
Namnlös
Dessa små i trikå (blir lite osymmetriska) är inköpta från Lindex för 59 kr. För vår del fick det bli storlek 50/56.

Sitter i sängen och är helt färdig efter denna dagen. Jag vet inte riktigt varför jag är så trött men krafterna tar väl slut ju längre in i veckan vi kommer!
Idag fotade vi bilder för vecka 20, vi har fotat sedan vecka 4 och man kan minst sagt säga att det har hänt en del. :-) Efter vårt ultraljud förra veckan så går vi numera in i ny vecka på lördagar (mot tidigare måndag). Lite roligt att bli framflyttad snarare än bakåtflyttad trots att det bara blev någon enstaka dag.
Nej, nu skall jag läsa några rader i boken “Den som dödar draken” skriven av Leif GW Persson.
Godnattkramar / Anna

2 kommentarer:

  1. Å jag minns så väl när jag började känna Astrid i magen men var också så osäker på vad det egentligen var....men efter ett tag klarnar det! Det var ju bara så mysigt! Man är liksom aldrig ensam utan har alltid sällskap:-) njut och må bra! *Kram*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur Nina! Just nu njuter jag allt vad jag har, tiden går så fort och jag kan fortfarande knappt tro på att vi har en liten myra i magen. Underbart! Längtar tills det börjar sparka ännu mer. =) Kram Kram

      Radera