onsdag 23 januari 2013

Mammas lilla älskling ♥

IMG_8317

Min älskade lilla katt Whisky har opererats idag då han haft tre yttre tumörer. En på vardera tass och en precis vid ögat i ansiktet. När jag kom hem från jobbet kom han springande för at få lite gos. ♥

Whisky sjuk

Det ser kanske lite läskigt ut, det tyckte jag när jag kom hem och jag blev alldeles tårögd när jag såg honom men nu hoppas vi på att han äntligen blir bra. Vi har ju kämpat med hans tassar i nästan 1,5 månad.

 

God Kväll!

Idag har mammas lilla pojke, alltså vår lilla katt blivit opererad för sina tumörer. Vi har kämpat med svåra infektioner i hans tassar och första veterinären vi var hos vägrade operera innan det läkt. Vi åkte mest dit på massa kontroller för att kolla hur läkningen fungerat vilket genererar till att de tar betalt och tömmer vår plånbok.

Jag blev irriterad och ringde därför till Ugglarps smådjursklinik utanför Ängelholm och de tog emot oss med öppna armar. De kollade omedelbart cellförändringar och kom fram till att han hade tumörer. De har varit guld värda och verkligen tagit hand om vårt lilla ♥ på bästa sätt. Tack snälla ni!

Nu håller vi alla tummar och tår för att allt blir bra och att han snart får ut och springa igen!

Kram på er / Anna

3 kommentarer:

  1. Stackarn... men gott det är gjort <3

    SvaraRadera
  2. Jag blir alldeles rörd & får en tår i ögat... Stackars lite men tur är att andra upptäcker det som andra ej ser!!! Kram & hälsa från Moster Maja

    SvaraRadera
  3. Han är piggare än innan vilket är ett bra tecken. Det är så synd att man inte förstår honom bara. Det hade vart skoj att veta vad han säger. =) Kram på er och tack för att ni bryr er

    SvaraRadera