fredag 25 januari 2013

Välkommen helg!

IMG_8323

Detta fotot är taget tidigt igår morse så mörkret ligger fortfarande över vår lilla by…längtar så efter ljuset! :-)

IMG_8322

Sent en kväll när jag låg i sängen kom jag på att jag kan använda min glasburk som vas till tulpanerna. Lite fyndigt & lantligt, precis som jag vill ha det! Tulpanerna har blommat ut och jag gjorde ett sista försök att ha dom kvar ett tag till genom att beskära & fixa till dom lite lätt! :-)

 

Igår skrev jag ett helt annat inlägg än det ni nu får se men då vårt internet krånglade som bara den på morgonkvisten så blev inget inlägg som jag hade tänkt mig. Hela morgonen tycktes fyllas på med små saker som bara inte ville som jag ville. Men efter promenaden till bussen så släppte min irritation som jag snabbt byggt upp.

Lite jobbigt det där med gravidhormoner & när saker och ting inte går som tänkt sig. :-D

Nu skall jag i alla fall mysa med maken och i övrigt så är helgen fylld med jobb…roligt med tanke på att jag tror vi får en hel del att göra! :-)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar