lördag 26 januari 2013

Remember the moments ♥

IMG_8320

Den här fina tavlan fick vi i julklapp från våra fina vänner Ina & Jonas

IMG_8319

Den har fått en plats i köket…

 

Jag ligger här i soffan med en varm bönpåse på magen för jag har ganska ont…men inte oroande ont utan helt enkelt växtvärk. :-D

På tal om “remember the moments” så skall jag berätta att igår den 25 januari kl 22.35 ropade jag in M i sovrummet då jag kände Myran riktigt tydligt. Jag bad han lägga handen på magen och vänta….
Samtidigt sken vi upp och sa DÄÄR, KÄNDE DU??!!

Så häftigt att tillsammans få uppleva Myrans små buffar där inne i magen som blir allt mer tydliga. ♥

Jag älskar det! Tänk att vi nu står inför allt detta, något vi längtat efter alldeles för länge.

Jag som har jobbat idag är helt slut och somnar snart här i soffan..tur för mig att jag börjar sent imorgon. :-)

Hoppas ni haft en mysig lördag!

Kramar / Anna

2 kommentarer: