måndag 28 januari 2013

New delivery

mom2mom body

Världens sötaste body från Mom2moM i 100 % ekologiskt bomull. På stussen finns det texten New delivery broderat. Hur gulligt som helst!

mom2mom b

En liten söt mössa från samma märke (Newborn) finns att köpa till.
Gå in HÄR för at klicka hem en body till din myra. Vi skall definitivt klicka hem en till vår. ♥

God Kväll!

Idag är jag hemma lite senare än vanligt då jag har varit på det tredje gravid-yoga-passet. Det känns skönt att kunna gå dit för att få varva ner och där jag får tips på övningar som jag kan utföra här hemma under hela min graviditet.

Dagarna passerar fortare än fortast och nu väntar sängen alldeles strax. Jag skall försöka komma i säng tidigare för att få lite extra sömn. Det känns som det behövs efter en helg med jobb.

Hur har din dag varit?

Kram Kram / Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar